söndag 23 augusti 2009

Brunk 3000

Ja jag är en brunkare, en stolt sådan. Idag på träningsmatchen fick jag min första utvisning, och inte bara en utan två. Först body checking som är en bra brunkutvisning, sen tripping som inte är så speciellt bra eftersom alla vet att tripping betyder att man hamnat på efterkälken. Hmm. Men men, jag gjorde även en jävligt snygg tekning (HAHA).
Idag är vi alla iaf fett stekta efter vår välbehövda day off i solen efter många svettiga träningstimmar. Vi passade på att steka lite uppe på takpoolen, hyra trampbåtar och steka lite till.

Hela familjen samlad på ballisen för middag i eftermiddagssolen

Emma och Tusse steker runt på kanalerna


Dagens i-landsproblem:

-Ååh, det är så irriterande att bli väckt av städerskorna varenda morgon, lär dom sig aldrig att folk sover klockan åtta?

-:-:-
Idag (igår svensk tid) fyller Malin (aka min kompis Malin) 19 år, det hurrar jag för! Hipp hipp, hurra hurra hurra hurra!

3 kommentarer:

carol sa...

Även kallad köttätare. Hehe. Fortfarande kul.

joyce sa...

Vill bara passa på att säga grattis till din kompis malin!

Anonym sa...

Satanigatan så mysigt ni ser ut att ha det gumman (förlåt att jag svär men jag blev så himla betagen av bilderna). Var är det du är egentligen??? Värsta mys-stället. Kanaler? Trodde inte riktigt att Kanada visar upp sådana vyer.... Puss och njut när det går....