måndag 10 augusti 2009

507

Idag funderar jag vad som hänt med alla där hemma, har inte hört ett ljud från nån på forever. Joyce till exempel, vad gör du ens? Har ju sett Russian Goalie (så klart), men sen dess har det varit oroväckande tyst. Kom just på att hon ju faktiskt håller på med massa körisar som bäst nu, hoppas hon inte kört av vägen bara.. Det skulle ju kunna vara en förklaring till varför man inte hört nåt, men den är nog inte så trolig.

Nu kom Emma precis, vi ska spela chicke hade vi tänkt, här nere på Milles och Fridas rum. Det är här det händer nämligen. Nej men, min roomie Valle är lite sjuk så jag har flyttat upp till ett eget rum. Kul. Men hon blir nog bra snart, hoppas jag.

Jasi, detta var närmast ett twitterinlägg, rätt tråkigt. Men, ett livstecken om inte annat. Pip, skulle man kunna sammanfatta hela inlägget till.


Bil.

2 kommentarer:

carol sa...

Allt händer. Gud vad ni missar.

joyciboys sa...

Fällman! det är inte okej att det känns som att du har varit borta forever och jag gnäller och så säger någon att du varit borta i två dagar.. känns inte bra när du är så långt borta att man inte ens kan skicka sms typ! det händer saker hela tiden. i lördags t.ex. så grillade jag hamburgare i din matchtröja (hehehe) och carol gjorde västa räddningen ever på internmatchen med sture och sm-guld gänget från -79 och jag vet inte vad. men jag lever iaf och har inte kört ihjäl någon ännu. det är bra.