måndag 30 november 2009

30:e november

Igår rymde jag från allt och for till Millhajda och fikade kvällis. Viktigt. På Hantverkaregatan hade de julpyntat lite, det är mer än vi har i huset eftersom Madde var SUPERNEGATIV igår när jag skulle göra lite fint. Inte okej. Hon sa tom nåt i stil med "Vi kan göra vad som helst, bara inte julpynta...". Vafan!? Ikväll ska jag pynta lite, vare sig hon vill det eller ej. Mohaha

Jag brukar inte skriva om hockey så ofta, men tänkte göra det nu. Som vanligt vart det lite fight, det verkar ju mer eller mindre vara en tradition när man möter Leksand. Jag vet inte varför egentligen, jag blir bara så irriterad ibland, hehe. Men inget mer med det, en kul grej. Hehe. Annars var det roligt att spela match igen, var väl en sex veckor sen sist med Modo så det kändes som det var på tiden. Skönt. Bör tilläggas att Jolof faktiskt också gruffade lite, så jag var inte ensam.

Jojans axel hoppade ur led i lördags, inte okej. Därför gjorde vi (jag, eftersom hon själv inte kunde skriva) en lista.

Axlar ur led:
- Onödigt
- Ont
- Tråkigt (kul med lustgas?)

Jag hoppas verkligen Jojan är tillbaka snart igen, fit for fight. Apropå Jojan ska jag gå och lunchdejta henne och Cara-Carol nu. Väldigt viktigt.

Inga kommentarer: