söndag 15 november 2009

Och ibland tänker jag bara att nej nu får det vara nog

Som sagt var det Vallafest igår. Jag och Jojan fick då komma med våra tunga 19/18 år av olika svåra erfarenheter och styra upp ett och annat i F-uppgången. Vår insats gjorde helt klart en skillnad. Den som får pris som roligast under gårdagskvällen är helt klart Ida S som hann med inte mindre än 3 danser i Jossas kök och oändligt många fantastiska kommentarer, Maria Lindh vet.

Eftersom världen är full av mys vill jag också mysa, men nej det går inte av många orsaker, varav en är att jag måste sitta och plugga förbannadejävlaskitfysiken som jag har restprov i på tisdag och faktiskt så fattade jag inte där för ett tag och då försvann all motivation och jag hamnade istället på laget.se för att fylla i information om mig själv. Helt klart ett sånt jaggörvadsomhelstförattintebehövaplugganåtmernu,tomstädarjaghellreellerrensarenkattlåda-moment.

2 kommentarer:

Ida sa...

tack för ditt stöd! :)

joyce sa...

ida, du var fantastisk. speciellt när du spelade in filmen på jossa och tog henne i handen, och gav mig (och jossa?) en privat dans på jossas rum.