tisdag 10 november 2009

...och det är därför jag inte så ofta kokar mannagrynsgröt.

När jag efter träningen kom på den briljanta idén att koka mannagrynsgröt borde jag ha tänkt ett steg längre, jag borde helt enkelt kommit på varför det var såpass länge sen jag gjorde det. Man förstör nämligen nästan garanterat kastrullen. Den som kom på att man ska hålla på att koka mjölk kan inte ha varit särskilt smart, och ännu dummare måste ju alltså jag vara som fortsätter med dumheterna. Nu ligger alltså våran bästa huskastrull i diskhon med typ ett centimetertjockt brunbränt mjölklager i botten. Inte okej.

Ikväll spelade P!nk (ja tydligen ska man ju skriva så, vilket jag och Emma fick erfara när vi försökte bränna en skiva till omklädningsrummet men inte hittade några låtar... Hmm.) i Stockholm och så klart var Mille där och så klart ringde hon under våran låt, Funhouse. 3.. 2.. 1.. Fun!

1 kommentar:

Mille sa...

This used to be a fun house, but now its full of evil CLOWNS.. Såg på konserten att de va dumma clowner och itne dumma moln eller dumma publiker som dom sjunger om.. haha Alltså den va grym! hoppas du gillade den lilla snutt av musik som du fick! ;)