söndag 22 november 2009

Luleå city

Joyce har svikit mig. Hon åkte hem idag, med Starlet. Jag kan inte förstå att hon valde en bil före mig. Men! Det är kanonbra att Starlet är tillbaka i Ö-vik igen för det betyder att hon kanske kan komma förbi huset nån dag. Det börjar bli lite länge sen nu tycker jag. Apropå bilkunskap så tror jag inte du ska förlita dig alltför mycket på mig Jojan, men jag har hört ett rykte om att en viss norska skulle kunna en del om bilar, iaf att byta däck vilket hon enligt källor är "jätteduktig på". Det låter lovande, både för Starlet/Joyce och mig/FGZ.

Idag skulle jag gå på stan med mamma, det var riktigt riktigt jobbigt. Jag tänkte att när jag ändå är hemma i storschtan kan jag ju lika gärna kolla runt lite i några affärer, men vi kom inte längre än Hemtex+Diva innan vi båda nästintill dog av utmattning. Dessutom kändes det inte jätteroligt att gå på stan eftersom jag glömde att packa med mig byxor nu när jag åkte hem! Det är helt enkelt för dåligt. Så jag fick välja mellan mjukisar, modell Modo, och svarta Adidas, modell alldeles för stora. Det kändes lite som pest eller kolera.

Bör tillägga att jag handlade nya bäddset på Hemtex, så nu blir det matchat i sängen och inte får+Bibbi snurr.

Inga kommentarer: