lördag 14 november 2009

Vallafest med stort V eller kanske F

Idag var jag, Bagge, Beggan och Carol på badet och relaxade. Otroligt värt faktiskt. Det var bastusittningar med iste och mynta, bubbel i bubblet och nakna gubbar i ångbastun. Det sistnämda var kanske inte otrevligt men iaf mindre trevligt. På första bastusittningen fick Beggan en ny vän, haha. Jag tyckte lite synd om henne, för det är väl kanske inte så att man skulle våga säga nej om nån frågar en om man kan skrubba ens rygg med salt, haha! Många andra var bjudna men var tvungna att av olika anledningar avböja, däribland Jojan som hade annat för sig, nämligen att sova bort hela sitt liv. Jag och Carol slog alla tiders svettrekord i bastun och jag tror faktiskt vi närmast halverade våran kroppsvikt under de sammanlagt ca 20 minuter de pågick. Hm. Ibland tänker jag att man skulle ha varit en Mört och inte svettats typ en enda droppe när man tränade, men sen tänker jag att det ju ändå aldrig kommer att bli verklighet så jag får väl helt enkelt ge upp min dröm.

Nu är hon dock vid medvetande igen och vill se skräckfilm, jag vill också fast ändå inte för jag vet att jag kommer bli så himla rädd och då blir det sådär äckligt varmt och kladdigt överallt. Åh, pust och suck. Det var det där med svett igen.

Nu är det fest i F, herregud säger jag bara.

2 kommentarer:

carol sa...

Svett är. Fint.

Shellfitt sa...

Svett är fin.t.