torsdag 19 november 2009

Dom hade mycket att säga

AAAAAAAH! Jag upptäckte just världens alldeles för långa hårstrå under min haka. Detta kan vem som helst förstå är riktigt hemskt, och särskilt den som vet om min vädligt väldigt otrevliga upplevelse på Konsum Hörnett igår. Det var fan inte okej, jävla tant. Eller var det gubbjävel? Jag var så arg hela träningen för den där grejen, och inte blev det bättre av att vi körde på fyra mål. Men, jag måste ge en eloge till mig själv som faktiskt inte fick nåt riktigt psykbryt på hela träningen. Jag hörde Fällman, ta tre djupa i öronen och försökte tänka på nåt trevligt och harmoniskt.


Skrev tidigare på fejan att jag kokade knäck med Frida, men jag måste erkänna så här i efterhand att det nog var hon som stod för själva kokandet. Jag diskade mest, och fan att det inte var lite. 2000 tallrikar, 300 glas och 16000 bestick av varje sort. Minst. Fast, jag tog faktiskt fram receptet på nätet, viktigt.

2 dl vispgrädde
2 dl socker
2 dl ljus sirap
2 msk smör
+ rivet apelsinskal (Frida special)

1 kommentar:

carol sa...

Jag tror helt klart att det var en gubbjävel!