fredag 20 november 2009

FGZ179+Jojan+mobilt bredband+Spotify=Luleå=Kärlek

Just nu sitter jag och Jojan i bilen nånstans mellan Umeå och Skellhell, på väg hem till Luleå. Jag körde till Umeå där vi stannade och köpte en kaffe på Statoil, för övrigt dåligt kaffe. Joyce varnade mig att man inte ska lita på locken som är på muggen, mm tänkte jag och hällde sedan halva koppen i famnen på mina lånade mjukisar. Verkligen inte okej. Jojan klagar precis på den dåliga sikten, och jag får lov att hålla med henne. Det är värsta dimman och lite regn i luften. Dessutom har vi lite halvkassa vindrutetorkare. Så klagar hon även på att hon får köra den jobbigaste vägen, den biten där det är en fartkamera ungefär var tredje meter. Det är roligt att åka med Joyce, hon berättar om allt som händer på vägen, tex när bilen framför bromsar. Hehe. Jag och vi har än en gång kommit fram till att det är bra att vi är så lika varandra. Vi tycker tom om samma vägskyltar, huvudled och två filer-skylten. Dom är fulländade, perfektion i skyltform.

1 kommentar:

joyce sa...

gud vad jag gillar den skylten. verkligen!