onsdag 25 november 2009

Regnlåtar

Imorse var den bästa hg-träningen nånsin, som jag varit med om iaf. Helt klart. Stort hjärta. Jag for till skolan. Väntade i 100 år, frågade läraren om vi hade lektion. Han sa ja. Kom till lektionen. Ingen lektion. Blev less. For till Valla för jag och Hedda skulle på uppdrag med hennes dator, men det visade sig att den var hel så det blev inget med det. Både bra och dåligt. Jag tror det var jag som lagade den med mina magic eyes.

Efter träningen nu kände jag att jag kan göra precis vad jag vill, jag bestämmer själv. Så när jag skjutsat hem Ida, Hedda och marialindh till Valla (vi hade, eller iaf jag, ett litet moment i bilen, spöregn och mysmusik, ta vara på livet-känsla jag fick) for jag till Max och köpte precis det jag var sugen på, Friscomål med plusis. Jag är fan bäst. Så nu ska jag kolla OTH och käka, hehehe. Suckers!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. Vilken nice känsla. Sug på den gumman:-)