lördag 28 november 2009

Ta min hand jag följer dig vi ska åt samma håll

Idag var jag, Carol, Jossa, Sandra, Linkan+mami, Joyce och Annie på Lasse W i arenan. Jag och Carol kom i bilen hem fram till att det var bra, men inte tusen tummar upp-bra. Dock alltid kul med proffs som gör det de är bra på. Det bästa var lätt Annies och Jossas danser, OCH att det visade sig att typ alla som var där sett det trots att vi satt längst upp. Helt fantastiskt. Och vilket ögonblick när Jossa och Jojan inser att det är deras låt som spelas. Jag och Jojan satt och bad till gudarna att de skulle spela Kom änglar, men den kom tyvärr aldrig. Ett minus. Då tyckte Jojan att om hon inte får höra den så går hon upp på scenen och spelar den själv. Och så blev det. Inte. Men det hade varit nåt, sannerligen!

Imorgon är det match. Känns lite nervöst, nästan ovant, med tanke på att det var sex veckor sen vi spelade match med Modo sist. Kul.

1 kommentar:

Lina sa...

Det absolut finaste hade ju varit om han hade avslutat med Du gamla fria nord. Akustiskt.