måndag 9 november 2009

Inte vilket päron som helst

Ikväll ska Annie sova i huset, det tycker jag var en bra idé av henne. Eftersom jag inte hade nån mat hemma for vi till Konsum och handlade, Annie köpte tre satsumas och ett jättestort päron. Nu när Henke ringde DOG vi när vi hörde att hon berättade, citat: "Jag har ätit ett jättestort päron...". Hahaha! Annie berättar om ett jättestort päron, jag förstår verkligen att det måste vara en stor händelse för Annie.

Idag är det faktiskt 20 år sedan Berlinmuren föll, tänkte att jag måste skriva det så det syns att jag har koll på nånting iaf och inte bara pratar om bajs och frukt. Carol tycker att det är stort att ha nån som håller ens paraply när man håller tal, hon ser uppenbarligen upp till Tysklands förbundskansler Angela Merkel.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. Ja, då har man kommit sig någonstans här i livet. Om någon håller upp paraplyet åt en....
Annars funkar regntät jacka helt OK.