tisdag 17 november 2009

Helt enkelt inte okej

En sak hände idag som verkligen inte var okej. Efter träningen, som för övrigt var asjobbig eftersom jag och min högerback Frida var tvungna att köra konstant pga att det andra röda backparet försvann, tog vi lagfoto. Ja det är sant, foto efter träningen. Det är så dumt att det är skrattretande. Detta blev väldigt jobbigt för alla med svettproblem och även för dom som när dom tränar blir väldigt röda i ansiktet, alltså extra jobbigt för mig som är ordförande i båda klubbarna. Där stod man och försökte torka håret med Carols hårtork och en handduk, men det blev då inte mycket bättre för det för vad händer? Jo, eftersvettningar. Herregud, jag ville nästan gråta, detta handlade ju om en lagbild, hur man ser ut utåt, ens anseende och rykte! Hahaha, okej kanske lite att ta i, men för någon sekund kändes det faktiskt så. Så, till mitt försvar när bilderna dyker upp på hemsidan: vi hade faktiskt tränat för 10 minuter sen!

Och hör sen.

Nu ska jag se OTH, ja också detta är sant. Jag lånade första säsongen av Markeby igår (som för övrigt fyller år idag, hurra hurra hurra, och som för övrigt 2 bjöd på askalasbra födelsedagsfika igår (plus i kanten)) och redan är jag kär i Peyton och Lucas.

Glömde nämna att fotografen var världens suraste gubbe, fy bubblan. Och apropå ingenting så var min och Annies 1-1 på hg imorse, oslagbar. Gilla

5 kommentarer:

kajsakavat sa...

HAha ,men vad läskigt Johanna! Jag ser oxå oth från säsong 1 nu. Det är så pass fjantigt att det blir bra, like like!

Shellfitt sa...

Men ja! Jag och Frida kom just fram till att man inte kan låta bli att se det för allt är som så fint och romantiskt, så som det aldrig är i verkligheten!

Anonym sa...

Måste vara en karl som planerat lagfoto direkt efter träning. Skulle ha vägrat. Eller demonstrativt vänt ryggen till. Tänk om alla gjort det, vilken lagbild??? puss fr m

lil cow wow sa...

skulle bli en fin lagbild, hockeyrumpor är bland det finaste som finns här på jorden. det och när man åker bil över höga kusten bron på sommaren.

kajsa sa...

ja precis, fantasivärlden! I love you näms typ i varje scen och även Thank you Lucas! Lucas borde ju vara världens president, han är en så bra kille. Haha de är kul, tror jag se ett avsnitt nu direkt=)