fredag 11 december 2009

play it cool.

Alltså luciatåg. Det är en märklig tradition egentligen. Idag har jag sett ett och varit med i ett. Helt otroligt att ha ett luciatåg med klassen när man går sista året på gymnasiet. Typiskt IC säger jag bara! Gillar inte att bilderna förmodligen kommer att komma upp på facebook. Kanske är de redan där, vem vet. Vågar inte kolla. Ja, det är Joyce här som skriver på Fällmans begäran. Jag vet inte riktigt men, Fällman själv ligger på min säng och ser lite trött ut. Men det får hon inte vara, hihi, för vi ska till mill/cill och fira att de små liven fyller 18år! Alldeles snart ska vi åka, efter att jag skrivit det här. Starlet står redo ute på jossas motorvärmarplats. En annan sak som inte gillas idag är att carols mamma tycker att starlet låter konstigt. Men jag gav lugnande besked att den faktiskt gick igenom besiktningen för några veckor sen.

Fällan tränar norska med Hedda. Det är fint. Synd att jag glömt bort all norska jag lärt mig. Får träna lite. Kanske med de musikaliskatalangerna Ingrid och Hedda? Väntar på att deras inspelning ska komma upp på spotify.

Nu har vi solen i ögonen.

/Joyce

1 kommentar:

Fällan sa...

Kanon Jojan, applåder!