onsdag 30 december 2009

Uppdraget

Jag, Carol och Milsan har precis kommit på hur vi ska förändra våra liv - vi ska köpa boken Uppdraget - boken som förändrar ditt liv och göra uppdragen i den i ordningen som de står i, med en viss turordning så de blir helt slumpmässigt vem som får vilket. Det kommer bli kanon, vi är astaggade. Exempel på spännande uppdrag:

- Allt du skriver på under dagen ska du skriva på med vänster hand
- Kissa utomhus idag någon gång mellan kl 07.00 och 22.00
- Ät kinamat till middag. Välj mellan rätt 22, 43 och 69
- Klappa en främling på baken
- Idag får du bara äta saker som börjar på bokstaven P, S och T
- Gräv ned något värdefullt

Jag ber till gud att Milsan får utföra uppdraget "klappa en främling på baken", hehehe. Eller Carol.

Precis nu fick vi finbesök här i huset, nämligen av Beggan, Bea och Brallan (BBB) som kom på våldgästningsbesök. Dessutom hade Milsan dessförinnan kommit hit, så det är fullt hus. Gilla!

2 kommentarer:

lil cow wow sa...

varför förändra livet när man bor i samma stad som peter forsberg?
iofs så satt jag på samma stol som foppa en gång, det förändrade inte mitt liv..

E.JOHANSSON sa...

Jag och Ph har ju varsin sånn bok, vi slutade genomföra uppdrag efter vi sovit på golvet en natt, check! Men vi kanske borde damma av den och komma igång igen...