onsdag 9 december 2009

TV och allt annat

En hemsk olycka inträffade idag. Under en genomgång på isen kramade Annie en snöboll, krönte den till ett "turägg", visade den för Erika och la ner den i brallan. Efter en mindre lyckad insats på en övning med "ägget" i byxan ansåg hon att turägget kanske inte var ett turägg utan mer ett otursägg, varpå hon fiskar upp det och kastar iväg det, rätt i ögat på min sambo! Visst var det ett otursägg, för det verkar som hon håller på att förlora synen där hon ligger i den andra soffan. Vi är rädda för både hornhinnelöstrillande, färgblindhet och allt annat. Stackars Mandy Lane.

Citat av min kära sambo efter att ha bläddrat i genom alla tv-kanaler och bara hittat Paradise Hotel och Ikki twins:
Men vad är det för BÖG-tv idag!?

Jag kan inte annat än hålla med. I brist på tv-underhållning ger jag er nånting annat, och jag tror bestämt de gör sig bäst i grupper om fyra.

5 kommentarer:

Amelia sa...

Jan Stenmark är så jävla värd. Älskar "Kaffet är kokhett". En annan favorit är en bild på en karl vid ett höghuskomplex. Under den står det
"-Eva, ropade jag. För det finns ju så många Evor."

l c w sa...

haha! du borde göra en julkalender med allas vår J S. typ världens bästa julkalender. vilken js döljer sig bakom dagens lucka..osv

Anonym sa...

Jag tror jag tycker om dig :O! ....

Anonym sa...

alla gillar fällman!

Fälsan sa...

hallådär, lägg utav med anonymt! grr