torsdag 31 december 2009

2009: an Ö-vik odyssey

Jag har tänkt lite och tror att 2009 var ett bra år. Det tror jag egentligen alla år är när man summerar, för man tenderar att glömma bort det dåliga litegrann, iaf när det gått ett tag. Först hände det massa bra saker, sen hände det massa dåliga saker, men sen hände det massa bra saker igen fast kanske blandat med lite dåliga saker också så det blev en normal balans. Alltså till slut rätt bra ändå. 2009 var året då hela världen tog köris, iaf i Ö-vik. Jojan, Emma, Erika, Jossa, Carol, Bagge, Foppa, Madde, ja listan kan göras lång. Dessutom var 2009 året då Carol blev förföljd av flugor, de var helt enkelt överallt. I klassrum, på biltak, på isen! Herregud, ett tag var man nästan lite orolig att hon själv skulle förvandlas till en. Än har det inte hänt, dock.

Annat som hände 2009:
- VT
- Jag får liksom ingen ordning på mitt spel...
- MTV Cribs
- jag och Mandy Lane blev samboos och blev med hus
- Maria Lindh och Ida Sannsell
- Jojan och jag dansade sönder till Jag är en vampyr, dock ett år efter alla andra
- den oförglömliga schteekhelgen i maj
- Hilding lämnade oss (för Västerås) i sorg och saknad
- ...

Inga kommentarer: