måndag 12 maj 2008

0910

Idag tror jag att den sista isen smält bort från älven, där under Bergnäsbron. Iaf så märkte jag det idag, har ju tillbringat helgen i Skell. Faktiskt alltid lika skönt att komma dit. Lite som en lättnad faktiskt, skumt att känna sig riktigt hemma när man kommer hemifrån. Inte för att det eg har nåt med att inte vara hemma att göra. Jag trivs bara, helt enkelt.

Eftersom jag gillar listor, saker som gör mig irriterad:
  • Folk som cyklar/går mitt på cykelvägen
  • Sidvind på Bergnäsbron
  • Sidvind i allmänhet som kommer från fel håll sett från vilket håll man har benan åt
  • När man ger upp fast man inte vill

Här var det isfritt, idag.

Igår när jag ringde till Joyce svarade Star! Ja, tro det eller ej. Sen fick jag gissa vem det var, och så klart hörde jag vem det var, men det kändes för bra för att vara sant, så jag vågade inte. Hehe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gullis. du hörde inte att det var jag :)

Anonym sa...

men foxy! det gjorde jag visst. kunde bara inte stå ut med besvikelsen om jag hade trott att det var du, men så var det inte du. det hade verkligen varit... hemskt!