fredag 2 maj 2008

Sockpottis

Idag har jag och Madde varit i Uppsala, vi besökte kyrkan, men sen kom vi hem (hem!) hit till Gävle och då gjorde Madski en blogg!!! Väldigt fin emo-blogg enligt Millzor men inte enligt Joyce, men det är väl inte såå konstigt tycker Milla.

Just nu sitter dom små och snackar med varandra genom våra telefoner, HAHA! De har värsta samtalet, typ om Thomas. Hahaha ååh, herre.

Lite mer seriöst. I Uppsala köpte Madski gula skor, snyggt säger jag. I Uppsala hittade jag massa snygga saker att ta kort på, tex min och Kajs affär, brunnslock och mycket mycket mer! Det kommer sen. Sen på vägen till Gävle somnade vi båda men Madde ville inte erkänna det, vet ej varför. Så käkade vi salta godisar, salmiak mums. En parantes. En till parantes är att hon kör utstickande pottisstilen idag.

Fint. Font.


Hemma händer det mycket, mer än man eg vill att det ska hända, tur att det iaf finns folk som är bakom en alltid! Iaf ska jag hem och prata med mina föräldrar.

Kyss

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka snygga glassiga ögon har du på dig! Stora som dagens platt tv-skärmar! =)
-LRA