söndag 18 maj 2008

Fällman AB?

Jag var ute och tränade STENHÅRT, inlines, i otroligt branta och krävande backar här på Bergnäset, när Joyce ringde och dessutom vägrade lägga på! Men snäll som jag är pratade jag med henne under hela den svettiga rundan. Hur som helst kom jag som vanligt med mina otroligt bra, smarta och rutinerade råd, denna gång om företag och näringslivet. Joyce tänkte starta ett företag där hon, med ej ännu bestämda tjänster, blir väldigt känd och väldigt rik. Hon tänkte själv bli vd, och tänkte utnämna mig som vice vd eller liknande, och det blir ju bra. Men, jag har större planer än så. När vi etablerat företaget ordentligt smyger jag fram från ingenstans och tar över hela skiten, byter namn på företaget till "Fällman AB" och ger Joyce en pensiotjänst med fin titel men inget ansvar... Hehehe...

Btw blev jag första kommentaren på både Bjoorks, Millzors och EmmaNordins blogg, IN YOUR FACE JOYCE, mohahaha!

Citat från SVT, 18/5 2008:
...och nu till Örnsköldsvik i Västernorrland, där andelen överviktiga är störst i Sverige..."
Joyce! Du kan ju inte flytta söderut och ta med dig dina kilon och höja medelvärdet på ett annat ställe! Schysst, FAR HEM säger jag bara!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är kär i Joyce, så lägg av!

Anonym sa...

bra sagt! men om joyce far hem så hamnar hon i luleå :O

Anonym sa...

men hallå, JAG är kär i Joyce

Anonym sa...

ja iofs, då blir luleå den tjockaste staden... hmm

Anonym sa...

ni har för många max i ö-vik.

Anonym sa...

jag säger bara MAX i övik. där har vi problemet.

Anonym sa...

instämmer. bojkotta max! ät kolrötter ist (joyce) hahaha

Anonym sa...

men hallå, dra inte alla över samma kant. sätt fettona på diet! ringa in problemen (joyce) och behandla..

Anonym sa...

eller hur, såna där ska inte få bli en börda för samhället!

Anonym sa...

den där joyce verkar rätt störd. och rätt fet.

Anonym sa...

vikt?

Anonym sa...

absolut x 2

Anonym sa...

300 kg + MYCKET!

Anonym sa...

bara? jag skulle gissa på det dubbla. minst.

Anonym sa...

snarare kanske ett ton minus litelitelite