lördag 24 maj 2008

Opel "Corsica" Swing

Från och med i år ska jag aldrig se mer se Eurovision, helt jävla värdelöst! Fy fan, man blir bara sur och slänger ur sig massa halvrasistiska kommentarer som man kanske inte eg menar om andra europeiska skräpländer som inte har nån jävla smak alls. Skräp! Men ungefär så här låter det varje år, Sverige ser sig själv som superfavoriter och kommer fortfarande sist varenda jävla år! Verklighetsuppfattning, tack?

"Det är som ett jävla lotteri den här jävla festivalen, helvette!"
"Jag blir så jävla less, så jävla less jag blir! Jag ska fan fara hem helvete, jag ska bojkotta Eurovision!"
"Det här är en jävla knulltävling!"
"Hon är ju bög"
"Jag tycker inte om att se andra människor vinna"

Ja. Som ni hör är det inte positiva tjejer som sitter och kollar på röstningen. Men Sanna är redan taggad inför nästa år, hon tror på framtiden. Känns lovande, men nej. Jag håller inte med, den här skiten suger, nästa år ska jag träna på istället. Favoritlåten här i Skell är iaf helt klart Serbiens låt "Oro", "Lugna diiig, lugna lugna lugna lugna lugna diiig". Herregud att tom andra länder har börjat sjunga på svenska, detta kanske är början på en ny stormaktstid för Sverige? Hur som helst kan man ju alltid roa sig med att lyssna på Luuk eller såga allt folk som ger rösterna. Haha, jävla iddis!
Eller Björn Gustafsson, även om jag tycker han är överhajpad höjde han stämningen lite faktiskt.

..men Malta gillar vi! Får jag lägga till i efterhand. Hur var det, jag och Malin skulle flytta dit och köpa en fotbollsplan? Eller kanske en sportplan?

Ps. Vi älskar grannröster. Ds

Inga kommentarer: