torsdag 29 maj 2008

Linus på linjen

Idag fick jag en ny erfarenhet, nämligen att ha varit linjedomare! Mycket imponerande, men hade varit ännu mer imponerande om jag varit basketdomare, det tror jag ni förstår. Basket är en fantastiskt underbar sport, som jag och L2 ska ägna många timmar av sommarlovet åt (sommarlovet som för övrigt i år är nästan tolv veckor långt). Street basket ska vi köra, efter att vi stekt på Helex i hopp om biffigare vader eller Christy Bacon-armar, haha. Iaf var jag domare och det var ball, vilken fruktansvärt hög timlön. Mitt mål är att gå från flickor 95-96, jobba mig uppåt för att slutgiltligen gå på linjen i VM-finalen. Efter det kan jag nog gå i pension.

Måste återigen tacka och höja "Toad Volume" till skyarna, den växer! Mina favoriter är nummer två, sex och Jens Lekman, KUNG.


Idag: stek

Imorrn: musik, hehe

Nu: upptäckte att jag fått mitt första myggbett, härligt

2 kommentarer:

cameltoe sa...

men du har redan christy bacon muskler.
castro sa det till mig för tre dar sen.

jimmyroq sa...

Hej!

Jag ser gärna att du länkar bilden av Linus på linjen till min originalbild, eftersom det är ett villkor i den Creative Commons-licens jag använder.