onsdag 21 maj 2008

Lacktights och fransar

TV-tips från mig till er:
Världens fånigaste tv-kanal, som när den kom var ett supermodernt banbrytande ungdomsfenomen, MTV har ett program som heter "Next". Detta program är väldigt dåligt, när det inte är BögNext! Då kan absolut allt hända, ungefär som i "A shot at love" med Tila Tequila, hahaha. (A shot at love med Hmm Hmm?)

Apropå det vet jag en viss som måste vara nöjd nu när Christiano "Baby Face" Ronaldo gjorde mål i CL-finalen. EmmaNordins man presterar, Joyce man Joel Lundqvist gjorde tom mål mot Pittsburgh, men min man tvilling-Henke orkar inte ens stå en hel match färdig! Herre.. Joyce när jag tänker efter tror jag nog det var du som drog rätt tvillinglott.
Iaf är jag så snäll idag att jag lägger in en bild på din man Emp, bara för dig!

Apropå 2: Paj ringde och vi hade en trevlig men lite okoncentrerad chat då båda såg på denna CL-final som alltså är ikväll. Sjukt mycket publik konstaterade jag efter en vybild varpå Paj säger "Tänk vad många visum de ska ha skaffat!", ja det kan ju inte vara få! Och hur många fick inte sitta på planet och fylla i massa info ang "your stay in Russia"? Vilket projekt. Men det fixar ryssarna, no problems, nykorade världsmästare och allt.
---

Efter imorrn är jag sannerligen en erfarenhet rikare. För er, ja ni vet vilka ni är, som tror att det inte händer nåt i Lule, kan jag ju bara tala om att imorrn är det årets happening här i stan! Jag, Fallw, ska nämligen gå som modell i mode och designs avslutningsshow! Smaka på den du! Till min faktisk skitsnygga oversized hood ska jag bland annat ha knallröda naglar, och detta har jag förberett. Grymt feminint, sexigt och fräscht. Den som kan säga nej till den handen besitter helt klart övermänskliga krafter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

på tal om modevisningen.. du är ju fan snygg hur du än är klädd/ sminkad.. :p tänkte bara tala om de för dig om du inte visste de redan ;)

Anonym sa...

Du var snygg! (fast man såg faktiskt inte dom röda naglarna..) ^^

Anonym sa...

Jag tror jag talar för de flesta när jag säger; Vi vill definitivt se bilder från denna modevisning!