måndag 5 maj 2008

Ett test är inget test utan slangar och monitorer

Jag känner mig jättesatsig nu när jag gjort säsongens första cooper. Skönt efteråt, fast inte direkt efteråt eftersom det kändes som min mage skulle dö, men kanske ett tag efter efteråt. Iaf följde mamma med som tidtagare/galen sportmorsa, vilket var kul på många olika sätt. Är rätt nöjd med tiden med tanke på att jag sprang själv och att jag inte sprungit så mycket än. Dock kom vi på sen att jag sprang för långt. Men det har ingen dött av. Ungefär som knark. Eller alkohol. Höhö.

Ikväll ska jag inte plugga matte, trots att jag har NP i Ma D imorrn. Nej. Jag ska göra en liten, men ack så betydelsefull, lista. Pros and cons, jag måste tydligen/verkligen/faktiskt ganska snart ta ett beslut. Kanske. Gå från junis till inte lika junis i ett alldeles för hastigt/stort/oplanerat steg. Andas in, andas ut.

Den roliga saken skriver jag ikväll, efter listan.

Igår kom jag på en sak med mig själv, som jag nu kom på faktiskt har drabbat inte bara dig utan fler. När jag blir stressad uttrycker sig osäkerheten i form av dryghet, vilket är min svaghet. Jag lär mig, jag växer.

Sjukt hett, tur jag hade ögonen med mig i Uppsala!

High five/elbow/kneebow/butbow/breastbow forever

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skoj med morsan på 'läktaren'! När kommer du att berätta den roliga saken? Om man säger A, måste man säga B... -LRA

Anonym sa...

dina inlägg är som gåtor..

Anonym sa...

Vilken del av inlägget var som en gåta eller var det alltihop så? Chansar att det är det där med A och B. Så korta förklaringen. Man börjat berätta lite om nåt men man har inte kommit på slutet. En historia kan betraktas att bestå av del A, B, C osv. tills man kommit på slutet. Jonna har börjat berätta lite om A men har inte kommit med del B, C, D och slutet - än. Och nu uppmanade jag Jonna att berätta åtminstone del B och helst gärna hela sagan. Har en förklaring till men det får räcka. -LRA

Anonym sa...

jag menade mer att hennes inlägg är som gåtor... inte de du skrev :P.

Anonym sa...

Är man lite otydlig kan man uppfatta fel. Men håller med - hennes inlägg är kryptiska men samtidigt dynamiska. -LRA

Anonym sa...

hmm, vet inte om jag ska uppfatta att anonym här har en liten diskussion med sig själv? hahaha;D

Anonym sa...

"The truth is out there. To be discovered. It cannot never be hidden forever." -LRA

Anonym sa...

"Cannot never", dubbla negationer blir jakande...?

Anonym sa...

Nja, kollade bara om nån är vaken... ;-) Jo, tio poäng och ett papegojamärke (= eloge) till anonym nr 5 för att vara uppmärksam och engelska kunskaper. Menade "cannot ever". Tror dock att det finns större sanningar att söka än detta fall. -LRA