onsdag 7 maj 2008

))<>((

Att begå självmord är hemskt, att hugga sig själv i hjärtat med en kniv känns lite som att gå överstyr, överdrivet dramatiskt. Hur som helst. Denna man lämnade en fantastisk låtskatt efter sig.



Mamma sa nåt om att om man aldrig är annat än ödmjuk blir man lätt besviken på människor i ens omgivning som man då isf upplever som raka motsatsen till ödmjuka. Det stämmer nog lite, tänkte jag, och tog på min blå-gula.

Idag tränar jag tre pass, skriver ett svenskaarbete, sitter på skolan till fem och utnyttjar håltimmar. Effektivisering.

Idag: bli mer ojunis
Imorrn: redovisa om Émile Zola
I helg: vårmässa och suris med Sanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu har jag inte haft något att undra över, på ett tag. det känns lite trist, och framförallt tomt. du får allt ta och hitta på några oklarheter som jag kan undra kring. (föresten är back-and-forth-grejen från kanske världens bästa film)

cameltoe sa...

wow! back and forth, forever!
kan inte annat än att hålla med föregående talare.