söndag 18 maj 2008

Fanfar!

Idag, den 18e maj 2008, fyller Sanna, aka Cow, aka Kaag, aka Saj, aka Oksana, år, nämligen 23! Och precis som Joyciboys förtjänar hon så klart ett eget födelsedagsinlägg!

Jättegrattis på

födelsedagen!

Visste du att Oksana...
  • ...har afrikanska "örhängen" i bilen?
  • ...har en kycklingutstyrsel?
  • ...eg ist för att vara hockeystjärna skulle vilja vara dansare? (Och då helst bakgrundsdansare till Charlotte Perelli nu på Eurovision)
  • ...har en dold scouttalang?

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag visste det där med örhängena! man kan säga att jag har en egen erfarenhet av dem.

cameltoe sa...

tack tack tack tack för detta inlägg och åter tack för den fantastiskt vackra bilden. jag älskar den så myckeet så att jag blir helt utom mig. vet inte ens var jag befinner mig. var är jag?